Базові методи ЛБ. Пошук сайтів для публікації зворотних посилань.

Метод №1

Для пошуку нам потрібно зайти в Content Explorer


Далі пишем “ post/ ” та обираємо тип “url” та натискаєм на пошук.

Далі налаштовуєм фільтр пошуку параметр “platform” обираємо CMS , “др” - 20, “трафік” - 500

та встановлюємо фільтр видачі “показувати один домен на сайт”

Отримуєм приблизно 10к сайтів різних країн, та зберігаєм їх.

Далі нам потрібно їх зберегти, але за раз можна зберігати не більше 2к сайтів, тому робим вигрузку за допомоги фільтра др. Підбираєм потрібну кількість сайтів.


Натискаєм скачати, та встановлюємо показник всі

Потім таким чином підбераєм слідуючий показник ДР , до тих пір поки не завантажем всі знайдені сайти.






Після того як завантажили всі, обробляємо наші посилання.

Можна створити окремий файл для роботи з ними,

наприклад назвем його LB та створим таблицю SITE

та графу С встановим формулу на дублі

Вставляєм завантажені посилання в колонку D

потім в колонку С вставляєм формулу для 

формування домену посилання без лишніх знаків.










Після того як додали всі завантажені сайти в таблицю, потрібно зробити 

вигрузку показників до цих сайтів ДР Трафік Країна

Вигрузку робим через Batch Analysis 2.0 за один раз можна

 перевіряти 200 сайтів, тому цей процес займає певний час.

Копіюєм з нашого файлу 200 доменів та вставляєм їх для перевірки та зберігання сформованого документу.

Відкриваємо документ та копіюємо колонку F вставляєм у наш документ в колонку А , колонку N вставляєм в колонку B , колонку Р вставляєм в колонку F. 

Вигляд нашого файлу після додавання показників

Та завантажити ці показники для усіх сайтів. Далі сортуємо та видаляємо сайти які не відповідають вимогам, фільтр ДР видаляєм всі які менше 20, фільтр трафік, фільтр по країнах залишаєм лише Європейські, Американські, ЮК всі інші можна видаляти.

Далі для роботи з нашими сайтами створюємо іншу таблицю з назвою проекту наприклад “boston LB” в цій таблиці працюємо лише з конкретним проектом таким чином ми будем контролювати ті сайти які ми вже переглядали для даного проекту, а також дублі, ми будем використовувати формулу для пошуку потрібної нам статті в формулі змінюємо лише ключове слово пошуку в даному прикладі це “addiction”, формулу вставляєм в колонку C (замінюємо домен), потім відкриваємо посилання які отримали, виділяєм діапазон - ПКМ - інші дії - відкрити посилання.



.

І так йдем по списку поки не знайдемо потрібну кількість посилань. 


Метод №2


Пошук сайтів для залишення зворотнього посилання підбору Organic competitors

В пошук вписуємо посилання проекту для якого виконуєм пошук щоб підібрати релевантних конкурентів нашій ніші.






Потім заходими в вкладку Organic competitors

Отримуємо список релевантних нам конкурентів, перед пошуком нам потрібно перевірити чи запропонований конкурент дійсно буде релевантний нашій ніші , потім відкриваємо вкладку Backlinks в пошук вписуєм домен конкурента якого ми переглянули та натискаєм пошук. Потім налаштовуєм фільтр видачі пошуку

Потім по списку перевіряємо сайти на яких залишив наш конкурент своє зворотнє посилання, і дивимось чи ми також можемо залишити там зворотнє посилання.





Метод №3

Цей метод базується на пошуку сайтів за допомогою сайтів які найчастіше використовують в різних статтях як “джерела”.  

Копіюєм домен посилання наприклад nlm.nih.gov , переходим в вкладку backlinks та робим пошук. Далі налаштовуєм фільтр пошуку: 

  • ДР/трафік/Платформа/Мова/ключове слово в URL

Після налаштування ставим у фільтрі видачі “одне посилання з сайту” , тип посилань нові (new) та ставим галочку актуальні посилання (Live links only)


Зберігаєм/переглядаєм посилання які отримали на країну трафіку/змогу залишити зворотнє посилання. Можна робити повну вигрузку та додавати до файлу (комбінуєм з методом №1) та пошук робимо аналогічно.

Конкурента для перевірки також можна брати не з самої статті, а з посилань які залишили в коментарі, якщо коментар залишили якісний та релевантний до статті, то цей конкурент буде якісний та тематичний даній темі.

Перегляд backlink робим як описано вище, але в фільт можем не вказувати показники: Платформа/тип/ключове слово в URL.


Метод №4

Пошук через Content Explorer , переходим та пишем ключове слово яке нам потрібно наприклад addiction та обираємо за яким типом будемо робити пошук (загальний/в заголовку/контенті/URL) та натискаєм пошук











У фільтр видачі пошуку встановлюєм “один домен з сайту” та налаштовуєм фільтр пошуку під ваші потреби. 


Якщо наприклад в строку пошуку вписати inurl:post/ addiction тип ставим загальний (пошук скрізь) , а в фільт додати Платформу cms, в результаті пошуку ми отримаємо сайти платформи wix , які тематичні нашій ніші, нам буде лише перевірити актуальність показників ДР/трафік та країну трафіку, а також змогу залишати коментар.


Корисні посилання:
https://www.acumenlearning.com/post/how-can-your-sales-team-improve-their-business-acumen?commentId=4fd603a4-3765-4c2b-9f27-9e1fcd9a1aba
https://www.devzery.com/post/the-future-of-tools-unlocking-the-power-of-ai?commentId=65a01611-44e7-45dc-bef6-560c3545113d
https://www.diversitech-global.com/post/strategies-for-introducing-new-tool-sets-to-the-market?commentId=04f2371f-4e54-42e4-9d84-2bb3d60979b0
https://www.gamelight.io/post/rewarded-marketing-expands-opportunities-for-digital-growth?commentId=35cb6b0d-4c73-465a-8ef3-2de255b1d99c
https://www.honeycombcredit.com/post/how-crowdfunding-can-help-market-your-business?commentId=b5df73b9-19a8-4dc3-8b08-54dabb903118
https://www.insighttrendsworld.com/post/insight-of-the-day-star-marketing-is-on-fire-in-the-fashion-and-beauty-industries?commentId=e9bca3a6-ae6a-44bb-b66d-5ce255104412
https://www.luminareia.com/post/marketing-ideas-for-realtors?commentId=851b1732-97c7-4cf6-bdd8-5f4d08956ea0
https://www.miamifriendors.com/post/the-rise-of-artificial-intelligence-in-small-businesses?commentId=b7194b10-ba2d-4331-8086-82b303faa047
https://www.raemona.com/post/enjoy-and-learn-10-free-marketing-webinars?commentId=2f022cee-23be-492e-9643-21cbda2fff13
https://www.storageauthorityfranchise.com/post/10-organic-and-guerrilla-marketing-tactics-for-promoting-a-self-storage-business?commentId=4a02d191-28d2-4955-8cec-9da6de1d3adf

Comments

Post a Comment